רוצים לפרסם את העסק שלכם ? שיווק באמצעות תוכן

תוכן עניינים

בעולם שבו מיילים מתקבלים בתיבת המייל כל כמה דקות, אנחנו נכנסים לרשתות החברתיות בכל הזדמנות, קוראים חדשות ומידע שמעניין אותנו ומבצעים את הרכישות שלנו אונליין, שיווק באמצעות תוכן רלוונטי מתמיד. יש כל מיני דרכים לשווק את העסק שלנו באמצעות תוכן, אך לפני שנציג בפניכם איך גם אתם יכולים לפרסם ולשווק את העסק שלכם באמצעות תוכן, חשוב להבין את היתרונות של השיטה.

 

  1. גוגל אוהב תוכן – קיים קשר ישיר וחזק בין תוכן לבין קידום בגוגל. גוגל רואה לנגד עיניה מטרה חשובה והיא לספק לגולשים שלה את חווית הגלישה הכי נכונה והכי טובה עבורם. גוגל עושה את זה באמצעות תוכן איכותי כי דרכו הגולשים מקבלים תשובות לכל השאלות שהם שואלים. ממחקרים עולה כי גוגל שולחת בממוצע פי 10 יותר תנועה לאתרים עם תוכן איכותי בהשוואה לרשת החברתית פייסבוק. כלומר, כמות הגולשים הרלוונטיים היא גבוהה בהרבה באמצעות גולשים שמבצעים חיפושים אורגניים על פני תכנים קצרים מהרשתות החברתיות. אתרים עם תוכן איכותיים מקבלים סמכות, נחשבים רלוונטיים יותר ומקבלים נקודות זכות בעיני גוגל. לעומת זאת, אתרים עם תוכן לא איכותי, אתרים עם תוכן מועתק, אתרים שלא מספקים מענה למה שהגולשים מחפשים, נשארים מאחור.
  2. תוכן מביא לידים ומגדיל מכירות – זה נחמד ויפה שמגיעים לאתר שלנו גולשים, אבל אם הם לא סוגרים עסקה זה לא ממש עוזר לנו. רוב הגולשים לא מבצעים רכישות על הפעם הראשונה שהם נמצאים באתר. לפני זה הם חוקרים, לומדים, מבינים את המוצר או השירות לעומק ורק אז לוקחים החלטה. תוכן איכותי מוביל לרכישה. נקודה.
  3. מחזק את המותג- דרך התוכן שיש באתר שלכם והתוכן שאתם מפרסמים החוצה הגולשים לומדים אתכם, מכירים אתכם, לומדים להזדהות אתכם וזה כל כך חשוב כדי לשמר את אותם גולשים.

אז איך מפרסמים ומשווקים את העסק באמצעות תוכן?

יש כמה דרכים עיקריות לפרסם ולשווק את העסק שלנו באמצעות תוכן. הדרך הראשונה מתאימה לכל מי שיש לו אתר. תוכן רלוונטי בתוך האתר חשוב מאוד ולכן כדאי גם לבנות אסטרטגיית תוכן לדפים הפנימיים שבתוך האתר ולעמודים הראשיים. מעבר לזה, התוכן נמצא גם מחוץ לאתר באתרים סמכותיים שונים ודרכם בעצם מוציאים קישורים שמובילים לאתר שלנו ותורמים לתהליך הקידום. קוראים לזה קידום אורגני.

 

דרך נוספת לשווק את העסק שלנו באמצעות תוכן היא על ידי שליחת ניוזלטרים למאגר הלקוחות שלנו. מצד אחד אנחנו מגדילים את המאגר הזה דרך הגולשים החדשים שמגיעים לאתר (קידום אורגני), מצד שני אנחנו משמרים את הלקוחות הקיימים שלנו. בניוזלטרים תוכלו להציג לקהל שלכם מוצרים חדשים שאתם מביאים, מבצעים, אירועים ועוד… ניתן גם לשווק את העסק שלכם באמצעות כתבות ממומנות. כתבות אלה מפורסמות באתרים מובילים עם תנועת גולשים ערה ומחזקות את התנועה לאתר שלכם. גם שיווק העסק ברשתות החברתיות נעשה באמצעות תוכן.

 

שיווק באמצעות תוכן לבד או בעזרת מומחה?

לשאלה זו אין תשובה חד משמעית וזה מאוד תלוי האם אתם נעזרים בגורמים נוספים המסייעים לכם בשיווק העסק וקידומו ברשת כמו חברה המתמחה בקידום אורגני ו/או ממומן. ניתן גם לשלב בין שירות חיצוני אותו חברה מספקת לכם לבין כתיבת חלק מהתוכן בעצמכם. מה שכן חשוב זה תמיד להגדיר את קהלי היעד לפני שאתם כותבים את התוכן, תמיד להגדיר את המטרה של התוכן לפני שאתם כותבים אותו ותמיד לראות שהוא משרת את אותה מטרה.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר