הקמתם חנות דיגיטלית? כדאי מאוד שתקדמו אותה!

תוכן עניינים

המסחר האינטרנטי הוא אחד הדברים שתופסים תאוצה בשנים האחרונות כאשר יותר ויותר אנשים מעדיפים לרכוש מה שהם צריכים דרך האינטרנט בלי לצאת כלל מהבית. כיום המגוון הרב של החנויות האינטרנטיות מקנה לנו גמישות רבה ואנו יכולים למצוא את כל המוצרים אותם אנו צריכים ברשת. הקמת חנות דיגיטלית הפכה לתחום שהתפתח מאוד, כאשר לאותן חנויות יש גם שירות לקוחות, אפשרויות להחדרת מוצרים, שירותי סליקה חכמים ומאובטחים ועוד. אך על מנת שהחנות תצליח עלינו לבצע פעולות קידום רבות בכדי לחשוף אותה לכמות לקוחות גדולה ככל הניתן.

 

כך משווקים חנות דיגיטלית

שיווק. אחד הדברים החשובים ביותר הוא שיווק ברשתות החברתיות שכן שם נמצאים כיום רוב האנשים והפרסום צריך להיות אפקטיבי ולהופיע היכן שנמצא רוב הטראפיק. הכנת עמודים שאותם תקדמו או יצירת קמפיינים ממומנים יעזרו לכם לחשוף את הגולשים לחנות האינטרנטית שלכם כאשר הרשתות החברתיות יתנו לכם בדרך כלל כלים טובים לטרגט את הלקוחות בצורה יעילה יותר מה שיגדיל את רמת החשיפה. איך מקדמים ברשתות החברתיות או בגוגל? כנסו ל –Maximum-Media.co.il

רימרקטינג

אחד הדברים הנפוצים ביותר בחנויות אינטרנטיות הוא דווקא הנושא שלקוח מתחיל לבצע רכישה אך הוא לא משלים אותה מטעמים שונים כאשר לעיתים הילד הפריע לו, לעיתים הוא היה צריך לעשות בדיוק משהו אחר ולעיתים הוא נרתע מהמחיר במעמד ההזמנה. בעזרת כלי הרימרקטינג אנו כבר יודעים בצורה מוחלטת מה הלקוח רוצה ואיזה מוצר הוא מחפש, לעיתים אף אנו יודעים את הצבע והמידה וכך יש ביכולתנו להראות לו ולשווק בפניו שוב את המוצר הספציפי בו הוא התעניין. כתוצאה מרימרקטינג (כעבודה משלימה לפעולות קידום אורגני בגוגל שהן כמובן הכרחיות), הוצאות הפרסום של החנות הופכות ליעילות יותר שכן אנו מפרסמים מוצר שאנו יודעים בוודאות כי ללקוח יש בו עניין רב לעומת פרסום כללי אותו אנו מבצעים.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר