קניון אונליין למי שרוצים לחסוך גם זמן וגם כסף!

תוכן עניינים

כולנו מכירים את המשפט ”את/ה בא/ה לקניון“? חלקנו אפילו אוהבים לעשות סיבוב קצר או ארוך בקניון, להעשיר את המלתחה והבית בפריטים חדשים ישר מהחנות. העניין הוא שכדי להגיע לקניון אנחנו צריכים קודם כל זמן. בנוסף, לא פעם קורה לנו שאנחנו מסתובבים לנו בקניון להנאתנו, רואים זוג נעליים או פריט לבוש אחר שמאוד מוצאים חן בעינינו אבל המידה חסרה. עם קניון אונליין, המגוון גדול יותר והסיכוי שלא יהיה בדיוק את מה שאנחנו מחפשים הוא נמוך. אם עדיין לא התנסיתם או חוויתם את החוויה של קניות דרך רשת האינטרנט זה הזמן להתחיל לנסות.

 

בכל יום מתווספים עוד ועוד אתרים וחנויות אינטרנטיות לקניון אונליין

האינטרנט הוא פשוט קניון ענקי. יש את כל החנויות ואת כל המותגים, את כל המידות ואת כל הצבעים, את כל הסגנונות ובטווחי מחירים מגוונים. היום אפילו אפשר להיחשף לאתרים בינלאומיים בשפה העברית כמו למשל איביי בעברית. אין היום כמעט מוצר או שירות שלא ניתן לרכוש אותו אונליין בין אם זה דברים פשוטים וזולים יחסית כמו נעלים וביגוד לילדים, בין אם זה דברים קצת יותר יקרים כמו מערכת ישיבה ביתית ובין אם זה דברים שמוגדרים בתור שירותים כמו חופשה בפריז, כרטיסים להצגה או סדנא שתמיד רציתם לעשות ולקחת בה חלק.

 

איך שומרים על שפיות בעידן הדיגיטלי?

אחד הדברים הבעיתיים והמורכבים בעידן הדיגיטלי בו אנחנו חיים, קשור לרמת הזמינות של הרשת עבורנו. החנויות הדיגיטליות נמצאות בכל מקום ובלחיצת כפתור אחת, לא משנה איפה אנחנו נמצאים, אנחנו חשופים לעולם שלם של מוצרים, עולם שלם של כסף. זה קצת שונה מלהוציא את הרכב מהחניה, לעמוד קצת בפקקים, לחפש שוב חניה בקניון, לצאת מהאוטו וכדומה. זה קל, זה מהיר, זה נגיש וזה מגיע עד לפתח הדלת שלנו. המחירים גם כן הרבה פעמים מאוד מפתים משום שהתחרות אדירה ויש כל כך הרבה מבצעים, בעיקר בתקופות כמו חגים, סופי עונה וכדומה. אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להישאר ממוקדים ובאמת לקנות את מה שאתם צריכים לקנות.

 

  1. הגדירו תקציב חודשי קבוע -כולנו יודעים את ממוצע ההכנסות החודשי שלנו. לכן, כדי שלא תתפתו לכל מיני ניוזלטרים, מבצעים, פרסומי רשתות חברתיות וכדומה, חשוב להגדיר תקציב קבוע אותו אתם משקיעים בקניות אונליין ולא עוברים את התקציב הזה. גם אם ראיתם משהו שאתם ממש רוצים או ממש אוהבים או אפילו ממש צריכים, אתם מתאפקים לחודש הבא, או מקזזים את הסכום של המוצר שאתם רוצים לקנות מהחודש שבא אחריו.
  2. תשאלו את עצמכם האם אני באמת צריך את זה? – מדובר בכלי שנותנים לאנשים המוגדרים בתור מכורי קניות ולעתים אפילו מגיעים לטיפול פסיכולוגי או טיפול אחר. לפני שאתם מוסיפים בקלות רבה כל כך את המוצרים לסל הקניות, לפני שאתם משלמים ומספקים את פריטי האשראי שלכם, תשאלו את עצמכם, האם אתם באמת באמת צריכים את זה.
  3. האם המחיר של המוצר באמת כל כך אטרקטיבי? עוד שאלה ששווה לשאול את עצמנו לפני שאנחנו מבצעים רכישה אינטרנטית היא האם באמת המחיר כל כך טוב? אולי שווה לבדוק באתר אחר? אולי כדאי להזמין את המוצר מחו“ל או אפילו ללכת לחנות מסוימת כדי לרכוש את המוצר וכך להוזיל עלויות.

 

לסיכום, המגוון שיש ברשת האינטרנט הוא בהחלט מפתה והקלות שבה ניתן להזמין כמעט כל דבר שאנחנו רוצים או צריכים, גם כן. יחד עם זאת, שווה להישאר עם הרגליים על הקרקע ולשקול ברצינות את הרכישות שלנו.

מעוניינים לפרסם מאמר באתר?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
פופולרי באתר