שאלות נפוצות ותשובות בנושא בניית חנות וירטואלית

תוכן עניינים

ענף המסחר האלקטרוני ממשיך לצמוח במהירות. עד כדי כך, שבשנת 2019, מכירות מסחר אלקטרוני עולמי הגיעו לסכום של 25 טריליון דולר. לקוחות מתחילים לראות את הנוחות שבקנייה מקוונת, והם אפילו לוקחים את החוויה לרמה הבאה – הם קונים ישירות מהסמארטפונים שלהם. למרות שמוכרים רבים רוצים להיכנס לשוק זה, ברוב המקרים אין להם מושג מאיפה להתחיל. אם זה אתה, יש לי חדשות טובות – יצירת עסק של מסחר אלקטרוני על ידי בניית חנות וירטואלית מעולם לא הייתה כל כך קלה.

האם בניית חנות וירטואלית קשה?

מכירת מוצרים באינטרנט באמצעות חנות וירטואלית אינה דבר של מה בכך. עם זאת, הטכנולוגיה הפכה את זה לפשוט יותר לבנות חנות מקוונת מהר יותר ממה שניתן היה לדמיין לפני שנתיים, והיום, מומחים בבניית חנות וירטואלית מסוגלים לעשות עבודות מרשימות בזמן לא ארוך מדי.

בניית חנות מקוונת עצמאית

נכון, כיום ישנן מספר פלטפורמות לבניית אתרים למסחר אלקטרוני המאפשרות לך לבנות את החנות המקוונת שלך, ואף יכולות לאפשר לך למכור. בין אלו נמנות אמזון למשל, איביי או שופיפיי. אך בדרך כלל ניתן יהיה לשקול אותן בנוסף לחנות הוירטואלית שתבנה לעסק שלך, ובטח לא במקום.

בניית אתר מקוון בעזרת שירותיו של מומחה לבניית אתרים

האם אתה פותח עסק למסחר אלקטרוני בפעם הראשונה? לא בטוח איזו פלטפורמה מתאימה לך או כיצד הכי טוב לעצב את החנות המקוונת שלך? למרבה המזל, יש אנשי מקצוע שיכולים לעזור לך. כך תוכל לקבל אתר מקצועי במהירות שיעזור לך להתחיל להפעיל את העסק שלך תוך כמה ימים, וללא תקלות, אתר סחר אלקטרוני חדש מאפס.

במילים פשוטות: איש מקצוע יחסוך לך טעויות נפוצות רבות, ויסייע לך להגדיל את הרווחים שלך בצורה משמעותית.

סיבות לשכור מומחה לבניית אתרים

כאמור, למרות שיש היום הרבה פלטפורמות ידידותיות למשתמש, ישנן מספר סיבות מדוע כדאי לך לשכור מומחה שיעזור לבנות את החנות שלך. אלו כוללים:

מיתוג טוב יותר

בכל הנוגע למיתוג, זה ללא ספק נכון. שותף עם ידע, ניסיון והמלצות יכול להעלות את המיתוג שלך לשלב הבא. בעזרת מומחה, לא רק שתסיים עם אתר מדהים וממותג בעקביות, אלא תקבל גם את הכלים לפתח ולתחזק את החנות שלך בתנאים שלך.

אופטימיזציה למנועי חיפוש

לא מבין דבר בקידום אתרים או הקמת אתרים? אין בעיה, כל עוד אתה מוכן להביא מומחה. לא משנה מה אתה חושב על SEO, אתה לא יכול להכחיש את כוחו. למנועי חיפוש יש העדפות ספציפיות שעליך לדעת אם ברצונך שהחנות שלך תישאר גלויה.

אל תסתכן בדירוג נמוך ותפספס אלפי לקוחות פוטנציאליים. ההשקעה הראשונית תשתלם כשתשיג תנועה ממוקדת יותר לאתר שלך.

זכור: קידום אתרים מוצלח אינו עוסק בתחבולות גוגל. מדובר בשותפות עם גוגל כדי לספק את תוצאות החיפוש הטובות ביותר עבור משתמשי גוגל.

ייעוץ שוטף

מומחים לבניית אתרים מחויבים לדעת ולעזור לך לבחור את פלטפורמת המסחר האלקטרוני הנכונה עבורך מכל הבחינות, כמו גם להישאר מעודכנים לגבי כל חידוש בתחום שיוכל לעזור לך. לכן הם גם ידעו הכי טוב כיצד לבצע אופטימיזציה לחנות המקוונת שלך.

מיקור חוץ זה פשוט הגיוני

כבעל עסק, ככל הנראה אתה מבצע מיקור חוץ במשימות אחרות כגון חשבונאות, הנהלת חשבונות ושכר. אז למה להשקיע שעות בלימוד אודות סחר אלקטרוני כאשר תוכל להיעזר במומחה? רוב הסיכויים שאין לך זמן פנוי אינסופי לבזבז בחנות שלך. כאן נכנס מומחה מהימן לבניית אתרים.

האם זה יקר?

בתחילה, חנות מקוונת טובה עשויה להיראות מעט יקרה. עם זאת, בהשוואה לרווחים שאתה יכול להרוויח, זה כלום. העולם המקוון צומח במהירות והוא מוביל ישירות לצמיחה מהירה במכירות המקוונות.

אם אתם רק מתחילים, התחילו בקטן. ככל שהעסק שלך ממשיך לצמוח ומתעורר הצורך ליצירת אתר יוקרתי יותר, תמיד יהיה מקום לשדרג.

הערכת העלות על בסיס היעדים שלך

לפני שתוסיף תוספים אקראיים לאתר שלך על דעת עצמך, חשוב לשאול את עצמך כמה שאלות כדי להבין את המטרות שלך:

  1. מה התקציב לאתר שלך?

כדאי שהגדרת התקציב תעשה עם מומחה לבניית חנויות מקוונות. רק למי שעוסק בתחום זמן רב מכיר לעומק את טווחי המחירים ומסוגל להעריך את כמות העבודה הנדרשת ל בניית וקידום האתר שלך.

  1. האם אתה זקוק לאתר שנבנה בהתאמה אישית?

יש מגוון של פלטפורמות לבניית אתרים, אך לא כולן מאפשרות בניית אתרים בהתאמה אישית. הרבה פעמים האופציה הזולה יותר היא דווקא לבחור תבנית מוכנה אבל ייתכן שבעתיד זה לא ישתלם לך.

ההמלצה היא לפחות בהתחלה לבחור תבנית מוכנה גם בפלטפורמות המציעות התאמה אישית, בעיקר כדי לחסוך בהוצאות עד שתצליח להגדיל את ההכנסות בעזרת האתר.

בניית אתר מותאם אישית היא לא חובה, והרבה מוותרים על כך כדי לא להוסיף הוצאות. אבל, חשוב להבין שחווית האתר שלך משפיעה הרבה על משיכת לקוחות ולפעמים השקעה באתר מותאם אישית יכולה להשתלם לטווח הארוך.

  1. לאילו תכונות תזדקק?

כשתתחיל, לא תזדקק לכל הפיצ'רים והפונקציות שאתה רואה באתרים מגניבים אחרים. גם אם אתה מתחיל בקטן, חשוב לרשום את רשימת התכונות שתצטרך בהמשך הדרך. זה יעזור לך לייעל את כל תהליך הפיתוח ולהתמקד בתכונות בעלות עדיפות גבוהה. זה גם יעזור לך למזער את העלות ככל שאתה גדל.

עלות בניית אתר מתקדם

אם אתה צופה צמיחה, יהיה זה הגיוני לעבור לשירות אחסון חזק יותר, למשל.  זה אולי יעלה לך יותר מתוכנית האחסון שהיית בה עד כה, אך זכור כי המעבר נעשה בזכות הגדלת הרווחים והצמיחה, ככל הנראה.

תעשיית המסחר האלקטרוני פורחת ומחקרים מראים שהיא גדלה פי 3 מהר יותר מהקמעונאים המסורתיים. אם אתה מעוניין להכניס רגל לעסקי מסחר אלקטרוני, זה הזמן הנכון לפתוח חנות מקוונת.

יצירת חנות מקוונת מסייעת לך להרחיב את העסק שלך ברחבי העולם 24/7. החשוב מכל, בהשוואה לעסקים לא מקוונים, קל לפתוח חנות מקוונת מבלי לשבור את חשבון הבנק שלך.

כמובן שתצטרך גם שם דומיין וגם שרת אירוח כדי ליצור חנות מקוונת. אמנם ישנן חברות אירוח מסחר אלקטרוני רבות, אך חשוב לבדוק איזה מהן מתאימה לך כדי שהאתר שלך יעבוד מהר וגם כדי שלא תצטרך לשלם יותר עבור תוכנית מנופחת שאתה לא צריך. לשם כך הרבה פעמים כדאי לפחות להתייעץ עם מומחה.

מה חשוב שלכל מומחה בניית חנות וירטואלית יהיה?

מומחיות: לא כל מומחה אתרים בהכרח יודע לבנות חנות וירטואלית. ולא כל  מי שיודע לבנות חנות ידע גם איך לקדם אותה בצורה הטובה ביותר.

שקיפות: חשוב שתדע לאן הולך התקציב שהגדרת מראש, מהם הצעדים שנעשו לקידום החנות מדי חודש, ומה מתוכנן קדימה.

ארבעה יתרונות בבניית חנות מקוונת

לאחר שדיברנו על איך לבנות חנות וירטואלית ועל האופציות העומדות לרשותך, נסיים בלמה בכלל כדאי לך לבנות חנות וירטואלית?

כאמור, יש הרבה שווקים שם בחוץ. כולל אמזון ופייסבוק. מדוע עליך לעשות בניית חנות וירטואלית כאשר אתה יכול פשוט להעלות את המוצרים שלך בשווקים אלה? מדוע אתה צריך לעבור את המאבק של חיפוש לקוחות כאשר שווקים אלה חושפים אותך למאגר גדול יותר של לקוחות? כדי לענות על שאלות אלה, בוא נבדוק את היתרונות שיש בחנות משלך.

  1. איסוף נתוני לקוחות

כאשר לקוח רואה את המוצרים שלך בפלטפורמה בשוק ועוזב בלי לקנות שום דבר, אתה יכול להחשיב אותם כאבודים. אם הם ביקרו בחנות המקוונת שלך, לעומת זאת, יש לך הזדמנות לבקש את כתובת הדוא"ל שלהם. הכתובת תהיה חיונית לבניית רשימת הדוא"ל שלך, שרק על חשיבותה שווה לכתוב עוד מאמר שלם. שווקים אפילו לא נותנים לך גישה לדוא"ל של הלקוח.

כאשר מבקר נוחת באתר הסחר האלקטרוני שלך, יש לך גם את ההזדמנות לפנות אליו שוב בפלטפורמות מדיה חברתית ובגוגל בשיטת שיווק המכונה שיווק מחדש (רימרקטינג). שיווק מחדש הוא אסטרטגיה שיווקית המאפשרת לך ליצור מודעות המותאמות אישית לאנשים שביקרו באתר שלך בעבר. לאנשים שאליהם תגיע באמצעות מודל פרסום זה יש סיכויים גבוהים מאוד לבצע רכישה.

  1. בניית המותג שלך

שווקים מספקים פלטפורמות בהן תוכל להעלות מוצרים בקלות ולהתחיל למכור אותם באופן מיידי. למרות שזה נראה כמו יתרון נהדר במחיר הנקוב, זה יוצר בעיה גדולה עוד יותר עבורך. מכיוון שקל להקים חנויות במקומות אלה, הם בדרך כלל מלאים במוכרים. מרבית המוכרים הללו הם המתחרים הישירים שלך, ומכיוון שחלונות הראווה שלך דומים פחות או יותר, אין שום סיבה שלקוח יקנה ממך ולא מהם.

יצירת החנות המקוונת שלך מבדלת אותך מהשאר. זה נותן לך את הכוח לשלוט כיצד נראית החנות ואיך הלקוח חווה אותה. ענייני עיצוב באנרים ותמונות הוא חשוב ביותר, משום שהאופן שבו אתה מציג את המוצרים שלך מעצב את חוויית הלקוח שלך ומאפשר לך לבנות אמון. ככל שהלקוח מאמין בך יותר, כך הסיכוי שלו לבצע רכישה ולחזור גבוה יותר.

  1. הימנע ממלחמת המחירים

מכיוון שהפלטפורמות הללו מלאות במוכרים המקדמים מוצרים דומים לשלך, לצרכנים תמיד יד על העליונה. לכן, הדרך היחידה בה קמעונאים יכולים להתחרות היא על ידי הורדת מחירים. לא מספיק שיש לך יותר מדי מתחרים; אתה נאלץ למכור במחירים נמוכים ואף בהפסדים. יצירת חנות משלך תחסוך לך את מלחמת המחירים. בכך שאתה ייחודי, כבר הבדלת את עצמך מהשאר. הלקוח כבר לא מסתכל על העלות בלבד, ואם הם סומכים עליך מספיק, אתה לעולם לא צריך לדאוג למחיר כלל.

  1. יצירת רכישות חוזרות

80% מהלקוחות שלך תורמים רק ל -20% מההכנסות שלך. השאר (לקוחות נאמנים) תורמים לנתח הגדול ביותר של הכנסותיך (80%). הצורך בקבלת לקוחות חוזרים ניכר. כדי לבנות לקוחות נאמנים, אתה זקוק למאגר לקוחות – דבר שאתה יכול להשיג רק באמצעות חנות משלך. בחנויות המקוונות יש כלי שיווק בדוא"ל שבו תוכלו להשתמש כדי לפתות לקוחות בחזרה.

יש הרבה דברים שמעורבים בניהול עסק מקוון מצליח. זו משימה לא קלה מכל הבחינות. לדוגמא, יהיה עליכם להבין כיצד לדרג במנועי חיפוש, כיצד לרכוש לקוחות וכיצד לשמור עליהם. עם זאת, בניית חנות וירטואלית היא אפשרית היום יותר מתמיד, וזה בטח לא צריך להיות הדבר שמעכב אותך. צור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת יעוץ!

מעוניינים לפרסם מאמר באתר?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
פופולרי באתר