איך מגבירים את תנועת הגולשים לאתר עם קידום ממומן?

תוכן עניינים

קידום ממומן או פרסום בגוגל מבוסס על קמפיין ייחודי באמצעותו אנו מפלחים את קהלי היעד הרלוונטיים לעסק שלנו. בתחילת התהליך ממש כמו בקידום אורגני, עלינו לבצע מחקר מקיף בכדי לגלות את מילות וביטויי המפתח המתאימים לעסק שלנו. קידום ממומן מאפשר לנו לנהל תקציב על פי המסגרת התקציבית שיש ברשותנו תוך ביצוע שינויים בהתאם לסטטיסטיקות ונתונים לצד יישום תהליכי אופטימיזציה מורכים. התהליך כולל ניסוח של מודעות טקסט המותאמות לקהל היעד שלנו. המודעות עצמן מופיעות לצד או מעל תוצאות החיפוש האורגניות ודרכן בעצם הגולשים הרלוונטיים נחשפים לשירות או למוצר שאנו מספקים.

חשוב להבין כי באופן כללי כשמדובר על שיווק באינטרנט, אנחנו לא היחידים שמפרסמים קמפיינים על בסיס אותן מילות מפתח ולכן כדי לייעל את התהליך ולקבוע אילו מהמודעות יוצגו, גוגל יצרה שיטה, ממש כמו מכרז בו המפרסמים מגישים הצעת מחיר שהם מוכנים לשלם בכל פעם שגולש לוחץ על המודעה. זה נקרא PPC. פרט למחיר שתציעו, גוגל לוקחת בחשבון דבר נוסף והוא ציון האיכות.

 

קידום ממומן- איך זה עובד?

דירוג התוצאות הממומנות נעשה על בסיס כל מיני פרמטרים שגוגל קבעה כמו למשל התאמת תוכן המודעה והאתר לחיפושים שהגול מבצע, ציון איכות של הדף וכאמור המחיר הגבוה שהמפרסם מוכן לשלם בשיטה של מכרז. למשל, נניח שגולש מחפש ”חברת ניקיון במרכז“ במנוע החיפוש גוגל, התוצאות הראשונות שיעלו בקמפיין הממומן מבוססות על חברות ניקיון הפועלות באזור שבו הגולש בחר, על בסיס הכתבות הפיזית שיש בעמוד ויהיו מוכנות לשלם את המחיר הגבוה ביותר לקליק בהשוואה למתחרים. כאשר מפרסמים קמפיין יש לשים דגם על מילים זהות לביטויי החיפוש של הגולשים, תוכן רלוונטי ומותאם קהל יעד, דפים שנטענים במהירות ודפים הכוללים מדיניות שימוש במידע אישי של הגולשים.

 

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר