ההתפתחות הטכנולוגית הובילה לכך שנוצרה תחרות אינטנסיבית די חזרה בין בתי עסק בענפים ותחומים שונים. כל בעל עסק עושה הכל כדי להישאר יותר רלוונטי, יותר במודעות, יותר מעניין. אחת הדרכים לעשות את זה היא ליצור חיבור עם הלקוחות שלכם. הקמת אתר אינטרנט למשל, מאפשרת לנו לעדכן את הלקוחות שלנו בכל מה שחדש, בכל מה שמשתנה ומספקת לגולש את כל המידע לו הוא זקוק כדי להניע אותו לפעולה.
רשתות חברתיות
בנוסף לתהליך של הקמת אתר אינטרנט, חשוב לייצר פעילות גם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וכדומה. תוכלו להבין איפה כדאי לכם לייצר תנועה בהתאם לקהל הלקוחות שלכם. למשל, לעסקים שיש להם מותג ויזואלי כמו מסעדות, עסקים בתחום האופנה, אמנות, כדאי לייצר תנועה אינטנסיבית באינסטגרם הפועלת על תמונות וכך להציג לגולשים בסטוריז ובהיילייטס את כל מה שמתרחש בזמן אמת בעסק שלהם. כמובן שיש עסקים שיתאים להם יותר להפיק סרטונים ולהעלות אותם ליוטיוב, יש כאלה שמומלץ עבורם דווקא ליצור תנועה בלינקדין, בקיצור כל עסק והמאפיינים שלו.
דרכים נוספות ליצור חיבור עם הלקוחות לאורך זמן
- ניוזלטר – מומלץ לשלוח ללקוחות שיש לכם את המייל שלהם ניוזלטר שבועי או חודשי על חידושים, מבצעים, דברים חדשים ועדכונים הקשורים לפעילות של העסק.
- שירות לקוחות עם מענה פעיל – מנתונים עולה כי עסקים שיש להם שירות לקוחות עם מענה אנושי פעיל בשעות העבודה מגדילים את ההכנסה השנתית שלהם בעשרות אחוזים.
- משלוחים, החזרות, לבוא לקראת הלקוח – ככל שתראו את הלקוח שלכם יותר, תתחשבו בו, תעזרו לו לקבל את השירות כפי שהוא רוצה, ככה תשמרו את הלקוחות שלכם לאורך זמן.