על עיצוב באנרים לשיווק עסק באינטרנט

ניווט מהיר

על עיצוב באנרים

בעבר, כשעסק קיים היה רוצה להוציא החוצה מסר שיווקי, הוא היה עושה שימוש באופציות השיווקיות הקיימות בעיתונות, ברדיו, בטלוויזיה, ואם מדובר בעסק גדול עם תקציבי פרסום גדולים – אז גם שלטי חוצות היו חלק מהאסטרטגיה השיווקית. היום, אנו חיים בעידן הדיגיטלי – עידן של לייקים, של שיתופים, של רשתות חברתיות, של סרטונים ומיילים. לכן, רוב הפרסום נעשה ברשת האינטרנט, פשוט כי שם נמצא רוב הקהל שלנו. אז איך עושים מיתוג לעסקים ושיווק באמצעות עיצוב באנרים לאונליין?

כמעט כל בעל עסק שחי ונושם גם ברשת האינטרנט שמע את המושג עיצוב באנרים. במיוחד אם הוא עושה קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל. אך אם אתם חדשים בתחום, כדאי לכם להכיר ולהבין את הכוח האדיר שקיים בעיצוב באנר איכותי.

אז מה זה בכלל באנר?

הבאנר הוא סוג של מודעה, תמונה או אנימציה מונפשת שהמטרה שלו היא לשווק או לפרסם מוצר או שירות. באנר יכול להופיע בכל מיני מקומות: באתר האינטרנט או מקישור שיוצא מתוך האתר, בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב, דרך קישור במייל ששלחתם לרשימת התפוצה שלכם או בתור פרסומת חיה באתר אחר. למעשה, באנר איכותי שמעוצב על פי כללי העיצוב האינטרנטיים הוא המפתח להגדלת מעגל הלקוחות שלכם ולשדרוג אחוזי המכירות. עיצוב באנר יוצר חשיפה ומסייע לנו לשקף את העסק שלנו בדיוק כמו שהיינו רוצים. בקיצור ובשפה פשוטה, פרסומת שעובדת.

איך מעצבים באנר?

ובכן, יש היום המון תוכנות חלקן אונליין וחלקן מובנות שמאפשרות לנו לקצר תהליכים ולעצב באנר בצורה פשוטה יחסית. יחד עם זאת, אין כמו יד שמבינה עניין ולכן אם אין לכם מושג בעיצוב באנרים, תמיד כדאי להיעזר באיש מקצוע כמו מעצבת גרפית או מעצב.

עיצוב באנרים – הכללים המנצחים

האמת היא שעיצוב באנרים זו תורה שלמה ויש כל מיני מאפיינים שחשוב לשים עליהם דגש כמו בכל תחום שקשור בנושא שיווק באינטרנט. הרי בסופו של דבר, המטרה שלנו היא להעביר את המסר ושהוא גם יעבוד, בדומה גם לעיצוב אתר או עיצוב לוגו. אז הנה כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם.

  1. השקיעו מחשבה ויצירתיות – באנר מנצח הוא באנר שיש מחשבה מאחורי העיצוב שלו. שימו את עצמכם במקום קהל היעד שלכם ונסו כמה שיותר לקלוע לראש שלו.
  2. רלוונטיות – שימו לב שיש קשר ישיר בין השירות או המוצר שלכם לבין המסר שאתם מעבירים בבאנר. קל מאוד להשיג אחוז לחיצות גבוה על באנר, אבל קשה יותר להעלות את אחוז המכירות, וזה משהו שרק רלוונטיות יכולה לעזור בו.
  3. קצר וקולע – שימו לב שהמסר שמועבר בבאנר הוא לא ארוך מדי.
  4. מה להוסיף – לא בכל באנר כדאי לשים את כל המידע שקשור לעסק שלכם. שימו לב אילו פרטים משרתים את הבאנר ואת המסר השיווקי שעומד מאחוריו, ורק אותם תוסיפו.
  5. חדות – אחד הדברים הכי חשובים הוא לשים לב שהבאנר שלכם לא מטושטש וכאן כבר צריך לשים דגש על רזולוציה ומאפיינים נוספים המשפיעים על החזות של הבאנר.
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר