למה קידום אתרים הכרחי להצלחת העסק שלך?

תוכן עניינים

כל בעל עסק שחושב קצת קדימה, שואל את עצמו מהן הדרכים הטובות, היעילות, היצירתיות והאיכותיות ביותר לשווק ולפרסם את העסק שלו בדיגיטל. בעוד יש עסקים שיעדיפו שיווק אגרסיבי ברשתות החברתיות, אחרים מבינים כי בלי אתר אינטרנט תדמיתי או לחילופין בלי חנות אינטרנטית שמייצגת את כל מה שלעסק שלהם יש להציע עבור קהל הלקוחות, הם פשוט יישארו מאחור. אז החשיבות של אתר אינטרנט חי, בועט ונושם היא חלק מעובדה ידועה לכולם והשאלה היא בעצם מה הקשר בין אותו אתר עליו אנחנו עובדים כל כך הרבה זמן או לחילופין מספקים את העבודה לגורם חיצוני לבין קידום אתרים. שאלה נוספת שחייבים לשאול בהקשר הזה היא האם ולמה קידום אתרים אכן הכרחי להצלחה של העסק.

 

אז קודם כל מה הקשר בין השניים?

חשוב להבין כי קיים קשר ישיר בין קידום אתרים לבין בניית אתרים. כלומר, הדרך שבה אנחנו בוחרים לבנות את האתר שלנו מלכתחילה תשפיע בעתיד הקרוב וגם הרחוק על הקידום עצמו. מה זה אומר? זה אומר שלמנוע החיפוש גוגל, שם יש מליוני גולשים בכל רגע נתון, יש כל מיני חוקים שמניעים את האלגוריתם שלו. החוקים האלה או הקריטריונים האלה קובעים אילו דפים ברחבי רשת האינטרנט יופיעו באיזו מקום. אותם קריטריונים קשורים באופן ישיר למבנה של האתר, לאיך שהוא נראה, לאיך שהוא מעוצב, לכמה מהר הוא נטען, לאיזה תוכן יש בו ועוד ועוד. ככל שהאתר שלנו יעמוד ביותר קריטריונים אותם גוגל קבע מראש, ככה הסיכוי של הדפים באתר שלנו להיות מקודמים לפי ביטויי חיפוש מסוימים גבוה יותר. באתר scotty.co.il.

 

כל הסיבות להשקיע בקידום אורגני

  1. נכס דיגיטלי – השקעה בקידום אורגני למעשה תסייע לנו לתחזק את האתר שלנו כל הזמן, משום שהקידום בעצם גורם לנו לשפר דברים שאינם טובים עד הסוף באתר שלנו. ככל שנשקיע בקידום אורגני לתקופה ממושכת יותר, ככה נבין מה לא תקין באתר שלנו ואילו דברים צריך וכדאי לשנות בו. באופן עקרוני ככל שהאתר שלנו יהיה איכותי יותר וטוב יותר, ככה למעשה אנחנו משקיעים בנכס דיגיטלי שישרת אותנו ואפילו יוכל בעתיק להכניס לנו לא מעט כסף.
  2. חשיפה- כאמור, יש הרבה מאוד גולשים שנמצאים בגוגל והם מחפשים שירותים ומוצרים שונים. ברגע שאנחנו לוקחים החלטה להשקיע בקידום אורגני, אנחנו מקדמים את הביטויים הרלוונטיים לתחום שבו העסק שלנו עוסק, כלומר רלונטיים לאתר שלנו. כשגוגל תומך בקידום האתר שלנו בהתאם לאותם קריטריונים שציינו קודם לכן, אנחנו מייצרים עוד ועוד חשיפה ומעלים את הסיכוי שיגיעו לאתר שלנו יותר גולשים.
  3. מיתוג – קידום אורגני גם תורם בין השאר למיתוג וליצירת קשרים בין הלקוחות שלנו ובין העסק.
  4. מידע – דרך האתר שלנו אנחנו יכולים להציג מידע רלוונטי עבור קהל הגולשים שלנו וזה כמובן יתרון שיווקי ומהותי שאי אפשר להתעלם ממנו.

 

 

כעת, כל שנותר לנו הוא בעצם למצוא חברה מקצועי או מומחה בקידום אורגני שיסייעו לנו לבנות אסטרטגיית קידום חכמה ורלוונטית עבור העסק שלנו הן לטווח הקצר והן לטווח הרחוק. יש להתאים את תהליך הקידום גם לתקציב שלנו ואם ניתן לשלב איתו פעולות נוספות כמו למשל שיווק ברשתות החברתיות, תוכן ממומן, ניוזלטרים ועוד, זה כמובן יכול רק לעזור.

 

לסיכומו של עניין, אם אין לכם אתר אינטרנט, זה הזמן להקים אחד ואם אתם לא משקיעים בתהליך של קידום אורגני, כדאי לקחת את זה צעד אחד קדימה.

מעוניינים לפרסם מאמר באתר?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
פופולרי באתר