שיווק באינסטגרם – איך מבצעים אותו בפועל ועל ידי מי?

תוכן עניינים

מי שמחפש דרך דיגיטלית להגיע לתודעה של הצעירים – האינסטגרם הוא מה שדרוש. זו הרשת החברתית שבני הנוער גולשים בה ומבלים בה את הזמן שלהם והם עסוקים בלהצטלם ולהעלות תמונות לעמוד או לסטורי שלהם. הם תמיד בוחנים האחד את השני ולכן עסקים רבים שהמוצרים או השירותים שלהם פונים לקבוצת גיל זו כבר יודעים ששם צריך להשקיע את מאמצי השיווק והקידום של העסק. כמוהם, גם מי שעוסק לפרנסתו בקידום אתרים ברשת האינטרנט יודע ומבין שקהל היעד גולש באינסטגרם ועם הזמן התפתחו כמה וכמה דרכי שיווק וקידום ברשת הזאת. כמו עצם השימוש ברשת עצמה – גם קמפיינים של קידום ושיווק עסקים באינסטגרם מבוססים על תמונות, סרטונים או באופן כללי תוכן חזותי ופחות מילים או תוכן כתוב. דבר נוסף שאפשר לראות הוא התיוגים (האשטגים) שיכולים גם כן לתרום תרומה לא קטנה למהלכי השיווק ולהביא תוצאות טובות ומשביעות רצון.

מה חשוב לדעת על שיווק באינסטגרם?

ראשית, חשוב מאד וכדאי לדעת שאם קמפיין שיווק באינסטגרם מתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים – הוא בהחלט יכול להצליח ואפשר יהיה להשיג בעזרתו את המטרות שרוצים. בשונה מתהליכים כמו קידום בגוגל למשל, כאשר מדובר באינסטגרם קל יותר להגיע לתשומת ליבו של קהל היעד בזכות התמונות הנכונות או הסרטונים המדויקים ובלי לחכות שהגולש בעצמו יבצע פעולה כמו לגשת למנוע החיפוש ולהקליד מילה או משפט. מכיוון שממילא קהל היעד כבר גולש באינסטגרם – מודעות הקידום יכולות להופיע לו בפיד תוך כדי השימוש הרגיל והשוטף שלו וכך לחשוף אותו לתוכן שלהן בצורה טבעית וחלקה, אפילו לא מודעת. זו הדרך שהמפרסמים עושים על מנת למשוך את תשומת ליבם של הגולשים.

מעוניינים לפרסם מאמר באתר?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
פופולרי באתר